طراحان وب

این وبلاگ برای طراحان وب می باشد

طراحان وب

این وبلاگ برای طراحان وب می باشد

این وبلاگ برای طراحان وب می باشداین وبلاگ برای طراحان وب می باشداین وبلاگ برای طراحان وب می باشداین وبلاگ برای طراحان وب می باشد

بایگانی
آخرین مطالب

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

دفتر کار همراه

 دفتر کار همراه

دفتر کار همراه یا دفتر کار مجازی چیست ؟

ما تمام زیر ساخت های کسب و کار شما را فراهم ساخته ایم . از این پس شما فقط به کسب کار خود بیاندیشید .

یک دفتر کار برای مدیریت کسب کارتان , یک وب سایت برای معرفی کسب و کارتان , یک پنل ارسال پیام تلگرام و یک پنل ارسال SMS برای تبلیغ کسب و کارتان .

خوب , فقط کافیست شروع کنید ...

  • ۰
  • ۰

دفتر کار مجازی

دفتر کار مجازی

 

دفتر کار مجازی در حقیقت یک مرکز تلفن بسیار هوشمند و پیشرفته می باشد که شما را از داشتن یک دفتر کار واقعی تقریبا بی نیاز می سازد . البته این دستگاه جایگزین بسیار مناسب دستگاه های سانترال فعلی نیز می باشد . امکانات دفتر کار مجازی را در ذیل لیست نموده ایم .

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای  و یا طراحی پورتال 

امروزه با توجه به وارد شدن دنیای مجازی و اینترنت به زندگی مان , طراحی سایت حرفه ای و داشتن یک وب سایت برای معرفی محصولات و خدمات تجارتمان به امری لازم و ضروری تبدیل گردیده است که تیم " هانی تک " با بررسی ابعاد وجودی و حیطه فعالیت سازمان شما اختصاصی ترین طراحی سایت حرفه ای و پورتال را در اختیار شما قرار می دهد لازم به ذکر است در صورت عدم رضایت شما از طراحی سایت حرفه ای و یا طراحی پورتال تیم " هانی تک " بدون هیچ قید و شرطی تمامی وجه پرداخت شده را عودت می دهد

طراحی سایت حرفه ای
  • ۰
  • ۰

برندینگ و برند سازی

برند هر سازمان , تجارت و کسب و کاری بیانگر هویت آن مجموعه است و ارتباط مستقیمی با اهداف آن سازمان در راستای بازاریابی , ارتباط با مشتریان و در نهایت فروش محصول یا خدمات دارد . به همین سبب انتخاب نام و نشان تجاری مناسب , هدفمندی پروسه معرفی برند و بازاریابی برنامه ریزی شده از درجه اهمیت بالایی در طراحی برندینگ بر خوردار می باشد .

پروسه برندسازی و طراحی برند نیازمند راهکارهای تفکر محور و مشخصی است که تعاملی بهینه و مطلوب فی ما بین تمام فعالیت های مرتبط بـا مشتری را برای هر ســازمان ایجاد نمـاید در غیر این صــورت می تواند تاثیر منفی بر روی مخاطبین برند شما داشته باشد .

مراحل طراحی و برندینگ را در زیر به شما نشان خواهیم داد