طراحان وب

این وبلاگ برای طراحان وب می باشد

طراحان وب

این وبلاگ برای طراحان وب می باشد

این وبلاگ برای طراحان وب می باشداین وبلاگ برای طراحان وب می باشداین وبلاگ برای طراحان وب می باشداین وبلاگ برای طراحان وب می باشد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

برندینگ و برند سازی

برند هر سازمان , تجارت و کسب و کاری بیانگر هویت آن مجموعه است و ارتباط مستقیمی با اهداف آن سازمان در راستای بازاریابی , ارتباط با مشتریان و در نهایت فروش محصول یا خدمات دارد . به همین سبب انتخاب نام و نشان تجاری مناسب , هدفمندی پروسه معرفی برند و بازاریابی برنامه ریزی شده از درجه اهمیت بالایی در طراحی برندینگ بر خوردار می باشد .

پروسه برندسازی و طراحی برند نیازمند راهکارهای تفکر محور و مشخصی است که تعاملی بهینه و مطلوب فی ما بین تمام فعالیت های مرتبط بـا مشتری را برای هر ســازمان ایجاد نمـاید در غیر این صــورت می تواند تاثیر منفی بر روی مخاطبین برند شما داشته باشد .

مراحل طراحی و برندینگ را در زیر به شما نشان خواهیم داد

 1) طراحی و برندینگ با مطالعه بازار هدف و ایجاد شخصیت برند شما آغاز خواهد شد :

یکی از مهمترین بخش ها در طراحی برندینگ ، مطالعه دقیق بازار و شناخت ابعاد وجودی سازمان شما در آن بازار خواهد بود ، بدین معنی که پاسخ هایی مناسب ، برای سوالات زیر یافت شوند :

مشتریان این بازار چه تفاوتی برای شما با دیگر رقبایتان در برندینگ قائل هستند ؟

محصولات و یا خدمات شما در چه زمان و یا مکان هایی با مشتریانتان ارتباط برقرار می نماید ؟

مواد و محتوای ایجاد و یا ساخت خدمات و محصولات شما چیست ؟

در 5 سال آینده برند خود و ابعاد سازمانی خود را چگونه تصور می نمایید ؟

پاسخ سوالات فوق و تجزیه و تحلیل آنها آغاز فرایند طراحی و برندینگ برای شما خواهد بود ، در این مرحله طرح ابتدایی شخصیت اصلی برند شما به تصویر خواهد آمد .

 

طراحی ست اداری
 

2) طراحی Object ها و هویت درون سازمانی شما :

طراحی لوگو و نشانه – ست اداری – کارت ویزیت – طراحی بسته بندی و ....

اولین قدم در در طراحی لوگو معمولاً اتود زدن های دستی بر روی کاغذ می باشد .

که شاید این طرح ها 10 ها بار تعویض شوند ، تا جوهره وجودی در طراحی برندینگ شما شکل پیدا کند ، در این مرحله می باشد ، که یک گرافیست با تجربه می تواند عرض اندام نماید .

طراحی هویت درون سازمانی :

هویت درون سازمانی شما باید مانند یک معمای ساده در لوگوی برند شما نمایان شود . آنگاه مخاطب شما فقط با کمی تامل کردن پی به طرز تفکر شما خواهد برد .

فقط و فقط 3 عنصر " شکل " ، " فونت " و " رنگ " هستند که هویت درون سازمانی شما را در طراحی لوگو نشان خواهد داد .

طراحی لوگو
طراحی لوگو

3) طراحی برندینگ و خلق تمامی Object ها :

این مرحله به تعداد Object های برندینگ شما تکرار خواهد شد . 
Object هایی مانند :"طـراحی لوگو و نـشـانه" ، "طراحی ست اداری" ، "طراحی کارت ویزیت" ، "طراحی بسته بندی" ، " خدمات پس از فروش " و " نمونه کارها "

طراحی ست اداری

4) طراحی و برندینگ با مطالعه بازار و به روز نگه داشتن برند شما ادامه خواهد یافت :

در نهایت به مهمترین قسمت فرآیند طراحی و برندینگ می رسیم ، حال شما باید رفتار این نوزاد نوپا را با مشتریانتان خود رصد نمایید ، آیا این کودک توانایی ارتباط با مشتریانتان را دارد ؟ سعی نمایید در گذشت زمان آن نوزاد را تربیت نمایید تا بزرگ شود . این را بدانید که " برند " شما تا زمان حیات سازمان شما نیاز به تربیت و پشتیبانی دارد .

طراحی لوگو

شرح مختصری از خدمات طراحی و برندینگ هانی تک

شناسایی بازار مخاطبین برند به صورت کاربردی

معرفی صحیح و دقیق قابلیت های سازمان به مشتریان

طراحی و انتخاب نام و نشان تجاری متناسب با هویت برند

شناخت بازارهای هدف جانبی برند جهت تکمیل فرآیند بازاریابی

تجزیه و تحلیل میزان فروش احتمالی برند در بازه های زمانی مشخص

ارائه راهکارهای به روز و تبلیغات هدفمند در حوزه معرفی برند در بازار

تحلیل رقبای برند و ارائه راهکارهای مناسب جهت برتری نسبت به رقبا

تهیه و تنظیم گزارش های آماری جهت کارشناسی پیشروی فرایند برند سازی

انجام آزمایش های لازم جهت تمکیل و یا ویرایش سبد کالا یا خدمات سازمان

 

طراحی ست اداری

 

طراحی ست اداری
  • ۹۵/۰۲/۰۱
  • mahmod azizz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی